Tuesday, August 20, 2013

Day 2 - Work

lama gila x update blog ni hehehe.. anyway hari ni aku rasa seronok sikit dprd smlm.. bukan sbb kerja  tetapi aku pun x tahu nak cakap mcm mana.. yang aku tahu tgh pandang environment sekeliling, elok-elok muka tgh pusing tiba-tiba pandangan ku terhenti seketika... ku lihat ade seorang jejaka berada x jauh drpd tmpt aku.. bila dh pandang tu rasa mcm nk je pandang lagi.. terutama bila nak amik kerusi berdekatan dgn dia.. dia pandang aku but how am i so stupid jual mhl n ignore pandangan dia.. bila dia mula pandang tmpt lain, haa mula la aku usha balik huhu..nak dijadikan citer.. aku pun korek la rahsia dgn member aku ni psl dia.. from what i know, he's from kelantan..ngee umur 26thn dan sedang mencari permaisuri hatinya..wahhh makin excited pulak aku kan??! aku gelarkan dia Mr Jimmy Shanley sebab mmg muka dia ade iras Jimmy tu.. furthermore masa nak balik rumah, dia sempat lagi pandang aku!! haha perasan lebih aku ni.. tapi mmg dia pusing pun time tu.. ah lantak la dia pandang sapa..janji dia pusing gak arah aku ngee..niat di hati mcm nak je tegur dia tetapi cuak sey..member dia ramai dkt situ..nak-nak pulak ade akak yg single selalu ngendeng dkt dia.. haizz xpe la at least aku jumpa dh someone yg blh bg aku motivasi dtg keje hua hua hua!! lagipun jodoh tu ditangan tuhan ye x? so bila tgk kekurangan aku ni, ish x padan kot dgn dia so maybe aku blh setakat usha jela.. nak hrp lbh?? x mungkin... no no no huhu..bertuah la kalau dpt huhu..ape-ape pun aku harap esok ade outcome yg baik drpd Mr Jimmy aku tu..mana r tahu kot-kot esok dapat bertegur ke kan?? tawakal jela huhu.. tapi aku xda la berharap mana pun...cukup lah sekadar pandang-pandang hehe..

No comments:

Post a Comment